CRÓNICAS BALONCESTO: LAS CADETES LOGRAN DOS VICTORIAS SEGUIDAS PARA AFRONTAR LA FASE DECISIVA DE LA COMPETICIÓN.

CADETE FEMENINO

C.B. PATRONATO BOCAIRENT 51- 65 C.D.S.C.

DSC01032El divendres jugàvem el partit corresponent al 19 de març i teníem un desplaçament complicat a la pista del Bocairent. Començarem el partit molt permissives en defensa el que ens va penalitzar durant la resta del partit, ja que cometérem nombroses faltes sense trellat. En els 5 primers minuts les rivals anoten 10 dels 16 punts que anoten a la primera part, si volem competir, no podem permetre aquestes errades. Tot i això, amb un bon encert exterior i més intensitat defensiva aconseguirem establir les primeres diferencies. Al descans manem per 25 punts, però l’excés de confiança i els problemes de faltes, fan que les contraries comencen a dominar l’encontre, elles anotaven amb massa comoditat i es tancaven en defensa aprofitant l’altura de les seues interiors. Al contrari que a la primera part no aconseguíem anotar, depeníem de jugades aïllades i l’única bona noticia era que els minuts passaven. Almenys aconseguirem jugar amb intel·ligència el final de partit per no patir més del compte.

C.D.S.C. 47 – 26 ROQUETTE BENIFAIÓ

Sense quasi descans i després dels quilòmetres de divendres, dissabte de matí ens enfrontàvem a les xiques de Benifaió. Va ser un partit lleig, les visitants plantejaren un partit defensiu i encara que no patirem pel resultat, no aconseguirem imposar un ritme alt de partit i anotació. Defensivament millorarem respecte partits anteriors, però cometérem errades poc habituals en atac que feren més curt el resultat. Un partit sense molta història i que ens deixa en la segona posició de la classificació de cara a les 3 últimes jornades.

Hem d’aprofitar el descans faller i les vacances de pasqua, per carregar-nos de energia i treballar de cara a la jornada 12 on ens disputarem el lideratge del grup.

Us esperem a tots el 9 d’abril a les 10 del matí al pavelló de Massarrojos, per ajudar-nos en el partit que ens enfrontarà a l’equip del col·legi el Pilar.

ALEVIN FEMENINO

12631428_569718789860169_318514348764309550_nHoy 15 de marzo hemos jugado el alevín femenino contra Paterna en nuestro cole. El partido no ha tenido mucha historia. El equipo visitante ha tenido una enorme intensidad y pronto a puesto el marcador a su favor y no ha parado hasta el pitido final. Nosotras no hemos hecho un buen partido. Algunos detalles de calidad y coraje, que alegran a todos, pero que deseamos y seguro que así será, sean más repetidos y constantes. También recordar que teníamos una plaga de bajas y que afortunadamente hemos podido disputar el partido. Dar la enhorabuena a las que han hecho un esfuerzo por competir. Ahora a preparar los próximos entrenamientos y a realizar con esfuerzo los próximos tres partidos. Un abrazo a todos y unas muy felices fallas

SAGRADO VS MARISTAS

Este sábado el equipo alevín femenino se enfrentaba a Maristas, partido ya de vuelta de liga.
El partido se presentaba difícil puesto que ya en la ida perdimos por bastante, además de jugar en un campo bastante pequeño por lo que resultaba muy difícil poder jugar con espacios ya que es lo que se intenta.
El partido comenzaba con buena intensidad por parte de las nuestras, se pudieron robar algunos balones y llegar a hacer algún que otro contraataque.
Poco a poco se iba notando la intensidad y la altura del equipo contrario, anotaban fácilmente y eso fue haciendo que las nuestras perdieran intensidad y dejaran de luchar, por lo que el partido se fue totalmente de las manos y se volvieron a ver algunos errores graves.
Nos cerraron el marcador pero llegamos a nuestro objetivo, meter 20 puntos. Metiendo varios triples y tiros libres
¡Mucho ánimo y a por el próximo!

BENJAMÍN

BENJAMIN BALONCESTONuestros pequeños logran dos victorias consecutivas en visperas del paron fallero. Las dos primeras victorias han llegado contra edelweis, el primer partido lo jugamos en casa y logramos una victoria facil, ya que nuestros peques estuvieron muy acertados de cara a canasta. El partido en edelweis fué mas duro, ya que todo el partido transcurrió muy igualado, pero con el buen trabajo de todo el equipo y mucho esfuerzo defensivo nuestros pequeños lograron su segunda victoria de esta temporada.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *