LAS INFANTILES Y LOS CADETES PASAN LA PRIMERA FASE DEL CAMPEONATO AUTONÓMICO DE SU CATEGORÍA

INFANTIL FEMENINO

Vuitens de final de la lliga, i eliminatòria més que superada, amb unes sensacions molt bones. 
Començavem la part final de la lliga, el sorteig ens portava a Alacant a jugar contra un club IMG_7437referència del bàsquet de la comunitat, el San Blas. A més a més, teniem la sort de poder jugar a un pavelló ACB, el centre de tecnificació. La cara de les jugadores al entrar al centre, era per a vore-la, una barreja entre sorpresa i por. Bon escalfament, molta concentració i a menjar-se al rival.
Tots els entrenadors imaginem el dia d’abans del partit com va a anar tot, pensem en solucions davant determinats problemes, somniem amb un bon partit del nostre equip… doncs el somni es va fer realitat. Partit perfecte de les nostres. Varem surtir al camp amb una mica de por, però molt concentrades. I poc a poc ens varem anar agradant i defensavem en bloc. Deixavem al rival en 4 punts en els 15 primers minuts. Estavem fent el millor partit de la temporada. En atac la cosa fluia sola. Thalia es feia l’ama i senyora del partit acabant la primera part amb 14 punts. Molt bona primera part que ens donava una renda de 26 punts. Era complicat mantindre aquest nivell. Però era el nostre dia. La defensa seguia concentrada, però les rivals començaven a clavar alguna que altra cistella. Aparegué la figura de Maria a la segona part, on amb penetracions i cistelles fàcils per la bona defensa a la primera línea, ens disparava al marcador. Paula i Begonya ens donaren un punt extra a la nostra cistella amb una defensa impressionant. Final del partit i renda de 35 punts que ens posava peu i mig als quarts de final. (26-61)
Teniem clar que la tornada no anava a ser igual que el partit a Alacant. I així va ser. Les alacantines vingueren amb el ganivet entre les dents, estaven dolgudes pel resultat encaixat al seu camp. Així varem viure un partit marcat per la igualtat entre els dos equips. Nosaltres no aconseguiem dominar el partit desde la defensa, i en atac ens precipitavem constantment. Les rivals estaven molt tancades en defensa, i les nostres, molt estàtiques, ens xocavem constantment contra elles. A la segona part, aconseguirem circular una mica millor la pilota, però tot i això continuavem precipitant-se. L’encert de Andrea i el partidàs de Begonya i Sandra, ens donaren el partit.
Ara toca esperar rival i seguir treballant per a plantar-se en les semis. XIQUES HAVEU DEMOSTRAT QUE PODEU ESTAR A UN NIVELL ESPECTACULAR!!!!

CADETE MASCULINO

IMG_2041Por su parte el cadete masculino jugaba los dieciseisavos de final contra el Pego que había quedado primero de su grupo en liga. El partido del casa fue el sábado por la mañana en el colegio donde los nuestros desplegaron una defensa muy buena y un juego de contraataque muy alegre y vistosos lo que les hizo ganar por 16 puntos, un colchón nada suficiente para lo que nos esperaba en Pego. El domingo fue muy distinto, el equipo de Pego desplegó su mayo poderío físico y nos puso en serios problemas, tanto que vimos peligrar la eliminatoria pero finalmente, los nuestros supieron administrar mejor la tensión del partido y perdieron por 15 puntos, a tan sólo 1 del empate y una canasta de la eliminación. Enhorabuena Chicos!!

Este grupo de jugadores está haciendo una gran temporada ya que el grupo al completo es cadete de primer año y está sabiendo competir contra equipos mejores que ellos.

BENJAMÍN 

El pasado jueves 7 el benjamín   mixto jugó en la Eliana.

IMG_3179A pesar del tremendo calor las jugadoras realizaron un partido completo. Comprometidas en defensa y con mordiente en ataque. Todos los sextos fueron productivos,  y creo recordar que anotaron todas las jugadoras. Debutó Sandra,  trabajando bien a pesar del lógico despiste del debut. En el tercer sexto ya tuvimos que bajar la defensa a medio campo y poco a poco se fue ampliando el marcador hasta el definitivo 18 a 43.
Todo el equipo sigue mejorando en conceptos básicos, debido a los entrenamientos. En el partido se plasmó el compromiso que tienen las jugadoras con el equipo. Cierto es que el rival tenía jugadores prebenjamines, pero  aún con eso el equipo no bajó la intensidad y disfrutaron de una merecida victoria. Por mi parte acabé contento con la actitud y creo que los padres disfrutaron de un buen partido  .

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *