16 Y 17 DE NOVIEMBRE: CRÓNICAS BALONCESTO

CADETE FEMENINO

SAGRADO CORAZON A 32 – 54 LLEDO I. SCHOOL NBF A

La falta d’encert en atac, ens passa factura.

Dissabte fred, plutjós…però bon partit el que s’anava a disputar. Ens trobavem davant el 2n classificat de la lliga, si els guanyavem, empatavem amb ells en victòries.

El partit començà amb una bona defensa per part nostra, però amb errors a l’atac, pèrdues de baló i desencert als llançaments baix de cistella. Però, estavem al partit, el rival no aconseguia anar-se’n al marcador, per la nostra defensa. Però al tercer quart, tot va canviar, baixarem la intensitat defensiva, i sobre tot, vam perdre mooooolts balons que comportaven cistelles fàcils del rival. Així se n’anavem a la mitja part 20 punts baix i havent anotat sols 9 punts.

A la segona part, va canviar una mica la cosa, varem ser molt més agresives en atac, anavem a cistella amb ganes, no perdiem tants balons…Llastima la 5 falta personal de Marina, que estava sent de les millors jugadores en atac.
Així, continuarem el partit, amb una excel·lent Alicia Albors en la direcció de l’equip i Paula Gisbert asumint responsabilitats en atac. Si haguerem estat així tot el partit, altra cosa haguera succeit.

La segona part la varem perdre de 2 punts, mentre que la primera de 20, com pot ser açò?? Aquesta diferència ens ha costat ja diversos partits, alternem bons quarts, amb quarts horribles, el dia que aconseguim ser més regulars, podrem competir amb rivals de la part alta de la nostra categoria, mentres tant, oblidem-se d’això.

CADETE MASCULINO

Partido: FDM. MONCADA CB contra SAGRADO CORAZÓN DE GODELLA
CADETE MASCULINO

Tercer partido de liga de Cadetes masculinos, y primera derrota, derrota dolorosa por lo que supone un partido muy igualado por parte de los dos equipos, con características diferentes en ataque, pero de nivel parecido.
Nuestro esquema de juego lo basamos en defender fuerte las líneas de pase para recuperar la posesión de balón y finalizar con transiciones rápidas.
Ellos lo basan en un juego más colectivo, buscando a sus hombres interiores, que son los que marcan la diferencia por su corpulencia y su buen hacer cerca del aro.

Si llegar al descanso con una diferencia de cuatro puntos en contra ( 35 a 31 ) , nos daba la esperanza de poder remontar el marcador y llevarnos la victoria, un tercer cuarto nefasto, sin ideas en ataque y con grandes lagunas en defensa, nos condujo a un parcial de 44 a 37 al final del mismo.
Con la losa de siete puntos en contra iniciamos el último cuarto, basando nuestra estrategia en defensa fuerte a las líneas de pase y no consentir que los hombres interiores recibieran cómodos en la zona. Y casi lo conseguimos, con un parcial de 12 a 14 en el cuarto, no fue suficiente para nuestra nuestro objetivo, que estuvo cerca, pues en el minuto 4 de ese cuarto le dimos a vuelta al marcador con un 47 a 51 a nuestro favor, pero pagamos el esfuerzo. Resultado final 56 a 51.

El partido de vuelta tiene la palabra.

Los puntos del partido: nº7 Hugo 3 puntos, nº8 Dani 2 ptos, nº9 Alex 18 ptos,

nº10 Pedro 2ptos, nº11 Pau Mico ptos, nº12 Pau V. 13 ptos, nº13 Simonson 13ptos. Nº 15 Jesus , nº17 Perpiñan , y nº23 Ferran .

El fin semana del día 24, jugamos en Sedavi, domingo a las 12.30h.

PD.: Quisiera desde estas líneas a animar a los responsables de los trasportes de los jugadores a cumplir con los horarios establecidos, o buscar otros medios que nos eviten retrasos incómodos.

Pepe Gracia

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *