CRÓNICAS BALONCESTO DEL FIN DE SEMANA DEL 9 Y 10 DE MARZO

SENIOR MASCULINO

C. LOCO ALDAIA 44 SAGRADO CORAZÓN 55

En la tarde del domingo nuestro senior masculino preferente se enfrentó al C. LOCO ALDAIA, equipo de la zona baja de la tabla. Pese a la complicada situación en la clasificación, este joven equipo está bien trabajado y es muy difícil de batir. Ya en el partido de ida en nuestra casa nos costó mucho, ganando tan sólo por 2 puntos.

El partido comenzó con los nuestros algo fríos y con los locales muy metidos con una defensa presión a todo el campo. Con ello se llegó al final del primer cuarto perdiendo 16-14.

Segundo cuarto en la misma tónica de intercambio de canastas y sin un dominador claro. Resultado al descanso 30-29 a favor de los locales.

Fue en el tercer cuarto cuando los nuestros pudieron romper el partido gracias a una gran defensa y al dominio del rebote defensivo. Con ello conseguimos algunos contrataques claros y así conseguir una ventaja de 8 puntos. El resto del partido fue de control de la renta adquirida.

Gran victoria en un campo difícil y que nos mantiene en la lucha por el ascenso. Destacar de la jornada la derrota del Comenius en Utiel lo que nos hace situarnos en la tercera plaza de la clasificación.

Jugadores destacados: Albert Serrador (12 puntos en la primera mitad para mantenernos en el partido), Julio Gallardo (Gran control del partido) y Álvaro González (jugador revulsivo).

Próximo partido este martes 12 (partido adelantado de la jornada de fallas) frente a San José

ALEVÍN MIXTO

Este finde aprovechamos el descanso liguero para organizar un triangular entre el alevín del Sagrado y los dos equipos que tiene el colegio Desamparados en esta categoria.

Esta semana en lo que respecta a entrenamiemtos ha sido bastante caotica, ya que a causa del mal tiempo no se ha podido entrenar tanto como nos hubiese gustado. En principio se pensö que esto afectaria al juego del equipo, pero todo lo contrario. El equipo se mostro concentrado en todo momento y todos los jugadores rindieron al maximo el tiempo que estubieron en pista.

En el primero de los partidos empezo bastante igualado pero la intensidad en defensa empujo al equipo a conseguir muchos puntos de contraataque. Ademas el equipo movio muy beien el balón durante todo el partido.

En el segundo partido la cosa cambio un poco, seguramente por el cansancio, se vio un juego un algo mas turbio en el que tomamos algunas decisiones precipitadas, tanto en el tiro como a la hora de mover el balon. Pero esto duró poco ya que el equipo supo recuperar el buen juego durante algunos momentos del partido y fue suficiente para lograr la victoria.

Para finalizar simplemente hay que dar la enhorabuena a los jugadores por el interes que se estan tomando en el equipo y animarles a que sigan trabajando para mejorar.

INFANTIL MASCULINO

Victoria 36-42 de nuestro infantil en el campo del Puzol y con un madrugón de por medio.

Partido casi controlado en todo momento y siempre por delante en el marcador. Buen trabajo en ataque de nuestros chicos que,pese a su baja puntuación en lo que va de temporada,lo solapan luego con buenas defensas.
El equipo supo presionar muy bien los saques de fondo del rival para robar balones y anotar con relativa facilidad.Luis, Carlos, Antonio(Pocius)Pantoja y también un correcto Guillermo(NBA) Sebastiá dieron los puntos necesarios y en los momentos necesarios para sumar otra victoria en el casillero de nuestro equipo.

Todavía tenemos 5 partidos aplazados que jugar de esta primera fase.
Les comunicaremos las fechas conforme las vallamos sabiendo.

CADETE FEMENINO

SAGRADO 45- PICANYA BASQUET 41

Partit molt disputat en el que hi havia que guanyar si voliem tindre opcions de clavar-se en la fase d’ascens a Autonomica.

El partit no va començar molt bé per a les nostres, on amb un joc molt lent feia que les nostres possibilitats d’anotar forem poques. El segon periode, més del mateix, tot i que no anotem, les de Picanya tampoc ho fan amb facilitat. Al tercer periode, inoperancia total, falta d’actitut, caminant pel camp i encaixem un 0-5 que fa que la distància al marcador puje fins als 9 punts en contra de les nostres. Ens veiem obligades a canviar el ritme del partit, i així ho ferem, Començarem a recuperar balons, i a anotar amb facilitat i entre Sara, Mireia i Carmen feien que a la mitja part s’ajustara el marcador 19-19.
A la segona part, millorarem una mica la defensa del 5×5 però entravem a l’últim periode amb la igualtat al marcador, on les visitants sols anotaven desde la línia de tirs lliures per la nostra ansietat de voler furtar el baló amb les mans pel davant.

A l’últim quart, aconseguiem distanciar-nos fins a 5 punts en el marcador, però rapidament les de Picanya reaccionaren i tornaren a apropar-se a 1 punt. Però 2 contraatacs seguits i la efectivitat de Carmen desde els tirs lliures, decantava el partit per a nosaltres. Llastima no haver-nos emportat el average, ara a esperar i a guanyar tots els partits que ens queden.

Destacar el brutal parti que va fer Sara Mireia i Carmen i el treball de Patri defensant a la millor jugadora rival, i bons minuts també de Gema.

INFANTIL FEMENINO

SAGRADO 32 – ALBORAIA 53

Partit molt complicat el que ens esperava davant del lider invicte de la competició.

Comença el partit amb domini de les visitants fent-se profit de la seua superioritat a la pintura, on anotaven amb facilitat mentre que nosaltres, teniem situacions de poder encistellar i no ho aconseguiem, pero la distancia la marcador no era gran. Al segon periode, ajustavem millor la defensa i des deixem sense anotar, però a les nostres els costa una eternitat clavar punts. Arribem a la mitja part amb un esperançador 15-22 que no reflexava la superioritat que la clasificació mostra.

A la segona part, el mal balanç defensiu, i la falta d’encert desde els tirs lliures fa que les visitants es distancien al marcador. Aconseguien anotar amb més facilitat al contraatac i les nostres opcions d’anotar es veien truncades tant pels nostres errors com per les faltes de les visitants, en moltes ocasions no xiulades per l’arbitre, el qual tenia un criteri una mica extrany d’interpretar els contactes.

A la fí derrota justa, però amb una sensació diferent a la de l’últim partit, on hem acoseguit no perdre tants balons i no cometre errors de principiants. A millorar el tema dels tirs lliures, en especial Blondelle amb un 0 de 8 i les situacions de x0 en les que no aconseguim anotar.

JUNIOR MASCULINO

Victoria a domicili contra el Pilar B 47-53

Hui diumenge 10 de Març anavem a matinejar per a enfrontar-mos al Pilar a les 10 i mitja del matí. Equip que ha millorat molt, ja que a l’anada els guanyarem 77-44 amb clara superioritat i hui han barallat molt bé el partit.
Un inici del partit prou intens per la nostra part ens ha permet colocar-nos rapidament per damunt en el marcador, gracies a mantindre en 2 punts a l’equip local en els 7 primers minuts. Però un parcial final de 7 a 2 ha fet que l’igualtat tornara al marcador al final del primer quart 11-13.

La nostra defensa era molt pasiva i permetien que qualsevol jugador del Pilar poguera penetrar creant ajudes defensives i deixavem cistelles fàcils al rival. Ofensivament no teniem paciencia i intentavem sempre el pase més dificil, lo qual provocava perdudes sense forçar. GRacies a un parell de contraatacs s’hem mantés al marcador; deixant-ho 23-24 a la mitja part.

Al tercer quart hem demostrat el que podem fer: defenem, correguem i juguem amb paciencia a l’atac però sense dormir el baló. Aquesta millora de joc s’ha reflectit al marcador deixant el tercer quart en un 6-18 que ens donava una lleugera aventatge. Però no som capaços de mantindre esta agressivitat tant defensiva com ofensiva. Però la clau de que el final de partit haja sigut apretat ha estat en que hem tornat a la tónica de deixar que qualsevol jugador de el pilar ens supere. La nostra pressió defensiva tras cistella ha forçat molts errors de l’equip local i ens ha permés que el número de possesions augmente per la nostra part, i encara que les cistelles no entraven, tiravem molt més que ells. Finalment hem guanyat 47-53 però hem d’aprendre a mantindrés en el partit els 40 mins.

Tirs lliures: 14 de 26. Molt bé

Desglossament de punts:

#4 David 6p #5 quico 8p #7 Victor 4p #8 Pau #9 Fernando 10p #12 Enrique 2p #14 Raúl 2p #15 Tébar #16 Cerdà 19p
Pròxim partit en casa contra la pobla el dissabte a les 17.00

JUNIOR FEMENINO

EL SAGRADO GANA LA REVANCHA

Unos muy buenos tres primeros cuartos han permitido al junior llevarse el partido, aunque la ventaja máxima que tuvimos en el marcador fue de 18 puntos, la ingenuidad nos pudo en el último cuarto y no supimos responder a la agresividad del otro equipo en defensa con nuestras propias armas, defender bien y en equipo.

Cuando lo hicimos, rematamos la faena. El resultado final, 52-47, desmerece la labor que hicimos durante el partido y todo el trabajo y ganas que el equipo emplea cada semana. ¡Enhorabuena chicas! El siguiente partido es el viernes de Fallas y nos jugamos subir un poco más en la clasificación.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *