CRÓNICAS BALONCESTO

INFANTIL FEMENINO

SAGRADO CORAZON/CB ALGINET 63- CB QUART 64

Continuem amb vida als quarts de final.

El dissabte al matí, jugavem el primer partit de l’eliminatoria de quarts de final per pujar a autonòmica, contra un molt bon equip, el Quart de Poblet.
El partit va ser molt intens encara que no va ser un partit bonic de vore, moltes faltes, contínues interrupcions del joc…tot i que l’emoció d’aquest ho va suplir tot.

Vam començar el partit amb poca intensitat, sense acabar de ficar-nos a l’encontre, tot i açò les de Quart no s’hi despegaven al marcador. Poc a poc vam anar millorant, tot i que la nostra defensa no era del tot bona. Vam anar a la mitja part 3 punts baix. Al 5é període, vam aconseguir una bona renda que vam mantidre durant 13 minuts. Les visitants, aconseguien posar-se per davant al marcador, més per les nostres errades que per encert d’elles. Aplegavem a l’últim mínut amb igualtat al marcador, pero 2 pèrdues junt amb les errades als tirs lliures, van fer que se’ns escapara el partit.

Bon equip aquest de Quart, encara que no podem dir el mateix del comportament de la seua afició…

Cal treballar dur aquesta setmana, perqué sabem que la eliminatòria està en les nostres mans, si aconseguim estar totes al nostre nivell, ens emportarem el partit.

ALEVÍN FEMENINO

COLORIN COLORADO…

SAGRADO CORAZÓN vs SAN BLAS DE ALICANTE

No pudo ser, el equipo alevín fem cayó eliminado en cuartos de final de NP1 contra el San Blas de Alicante en una eliminatoria a doble partido donde nuestro equipo ofreció una buena actitud.

San Blas fisicamente muy superior a nosotros no nos dio opción en el partido de vuelta y nos apeó de las semis.

Ahora empieza una nueva era en la carrera baloncestística de nuestras chicas en la post temporada ya como infantiles y disputando el trofeo federación.

Nadie apostaba por este equipo y hemos conseguido un resultado que dice mucho del esfuerzo realizado durante la temporada y deja el nombre del Sagrado Corazón en muy buen lugar.

…ESTO SOLO A HECHO NADA MAS QUE EMPEZAR

GRAN TEMPORADA CHICAS!!

SAGRADO CORAZÓN vs PUERTO DE SAGUNTO

En el primer partido de la nueva era de nuestras infantiles de primer año(alevin fem) en el trofeo federacion y teniendo en cuenta que lo de menos es el resultado podemos decir que largo camino queda por recorrer aunque se prevee que este equipo logre cositas importantes para el club!
nos esperan 6 partidos de un nivel alto que deben servir para familiarizarse con la nueva categoría y todo lo que ello conlleva.
Recordad estos nombres: marina,lucía, sara,blondel,ortiz,gisbert,alicia,gallego,maría y andrea…

cosas importantes van a conseguir para este nuestro club.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *